Вторник
23.07.2019
02:07
Для відвідувачів
Категорії розділу
Загальні [15]
Для батьків [0]
Для учнів [0]
Пошук
Вхід на сайт
Календар
«  Июль 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
Архів записів
Наше опитування
Ваш вік:
Всього відповідей: 90
Міні-чат
300
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Друзі сайту
Байдівська філія Половинкинської ЗОШ І-ІІІ ст.

 

Організація контролю стану дисципліни під час перерв
 

Чергування вчителів
 
Чергування учнів 9 класу по школі

Індивідуальна робота з порушниками дисципліни
 
Звіт чергових на лінійці

 

Організація 
 

Чергування вчителів
 
Чергування учнів 9 класу по школі

Індивідуальна робота з порушниками дисципліни
 
Звіт чергових на лінійці
ВИХОВНА РОБОТА
2010-2011 н.р.
У 2010-2011 навчальному році школа продовжувала працювати над такою виховною проблемою: «Формування й розвиток соціально значущих цінностей, громадянськості та патріотизму в процесі виховання і навчання».
Над цією проблемою школа продовжує працювати і у цьому навчальному році.
Головними орієнтирами у вихованні та створенні виховної системи школи є цілі державної політики у сфері освіти.
Основними документами, якими керувалась школа у виховній роботі були: Національна програма «Діти України», закони України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Про позашкільну освіту», Про молодіжні та дитячі громадські організації», «Національна доктрина розвитку освіти», «Концепція громадянського виховання», «Комплексна програма профілактики і запобігання поширенню алкоголізму, наркоманії, токсикоманії та СНІДу серед населення села», «Комплексною програмою профілактики злочинністю серед населення», «Національною програмою патріотичною програмою населенню», «Формування здорового способу життя», розвитку духовності та зміцнення моральних засад суспільства, «Програма роботи з обдарованою молоддю», Закони України «Про пожежну безпеку», «Про охорону праці».
Головним із напрямків роботи з учнями є громадянське та патріотичне виховання. З цього питання у школі проводилися Шевченківські дні, «Вечорниці», виховні години до Дня Захисника Вітчизни, Дня Перемоги.
У рамках операції «Збережи пам’ять» було організовано прибирання території біля Братської могили та впорядкування Могили Невідомому Танкісту.
Також були проведені ряд конкурсів, вікторин з історії рідного краю. У бібліотеці постійно оновлюються виставки.
Традиційні виховні заходи Байдівської ЗОШ:
  • свято Першого дзвоника;
  • «Міс Осінь»;
  • «Листопадові сходинки» (свято піонерів)
  • «Нумо, хлопці!»;
  • Новорічні ранки, вечори;
  • «День Святого Валентина»;
  • Шевченківські дні;
  • Святкування 8 березня;
  • Акція «Доброго ранку, ветерани», участь у сільському святі до Дня Перемоги;
  • Військово-спортивні ігри «Зірниця» та «Орля»;
  • Свято Останнього дзвоника;
  • День Захисту дітей;
  • Випускний вечір.
Орієнтирами у сфері виховання є:
1.Створення виховної системи у школі спрямованої на формування життєвої компетенції учнів, що забезпечується через поєднання потреб учнів, їх пізнавальних інтересів та виховних технологій.
2.Формування громадянина України, виховання почуття обов’язку, відповідальності за власні дії перед суспільством, собою та сімєю, виховання поваги до прав та свобод людей.
3.Виховання учнів морально досконалими, здатними бути патріотами своєї батьківщини, шанувати й захищати традиції свого народу, поважати культуру інших народів.
4.Формування готовності та здатності підростаючого покоління до здорового способу життя, профілактика негативних звичок.
Морально-правове виховання у школі спрямоване на прищеплення та розвиток почуття моралі, міцних переконань, постійно перебувати в центрі уваги колективу, здатними бути патріотами своєї батьківщини, шанувати й захищати традиції свого народу, поважати культуру інших народів.
Класні керівники і адміністрація школи провели в цьому напрямку певну роботу, а саме: роз’яснення учням Конституцій України, прав та обов’язків школярів, проводилися диспути, бесіди за круглим столом «Державний захист сім’ї і дитинства в Україні».
На початку навчального року було затверджено Раду з профілактики правопорушень, складено план її роботи. Протягом року до школи запрошувалися працівники правоохоронних органів.
Ці заходи створені насамперед для попередження злочинів і злочинності серед неповнолітніх, допомогу батькам та учням у вирішенні складних правових питань.
У кожному класі, де навчаються педагогічно занедбані діти, схильні до правопорушень, складено плани індивідуальної роботи з ними. На кожну таку дитину ведуться картки на неповнолітніх, які знаходяться на обліку як у школі, так і у службі у справах неповнолітніх, що допомагає у роботі з ними.
На особливому контролі школи за станом дисципліни перебув 1 учень 8-го класу. Класний керівник склала індивідуальний план роботи з цим учнем, відвідувала цього учня вдома, викликала до школи для індивідуальних бесід матір.
Екологічне виховання у нашій школі покликане забезпечити молоде покоління науковими знаннями про взаємозв’язок природи і суспільства.
Протягом минулого навчального року були проведені екологічні неділі. Біля Братської могили в центрі села за ініціативою сільського голови та вчителів біологів були посаджені дерева, що стало традиційним кожного року.
Головними завданнями родинного виховання є гармонійний всебічний розвиток дитини, підготовка її до життя, формування моральних цінностей. Кропітка робота класних керівників з батьківським комітетом дає позитивні результати, робота класних колективів має головне – вихованість учнів, дотримання учнями встановлених школою правил та вимог.
Система роботи таких класних керівників, як Козаченко Г.Г.,
та Шовкопляс Я.П. повинна бути вивчена та поширена серед усіх інших класних керівників школи. У їх роботі головним є згуртованість класного колективу, виховання патріотизму, гуманізму та порядності, індивідуальний підхід до кожного учня, тісний зв’язок з батьками.
Особливим завданням виховної роботи цих класних керівників, виховної роботи педагогічного колективу в цілому є забезпечення єдності фізичного, духовного та інтелектуального розвитку особливості.
Сім’я відіграє найбільшу роль у становленні та розвитку особистості дитини. Сучасні діти дуже часто заміняють спілкування з батьками та однолітками комп’ютерною грою, спілкуванням у мережі Інтернет тощо.
За умови цілеспрямованої дії між трьома суб’єктами – учителем, учнем та його батьками – можна досягти певних результатів, які могли б свідчити про достатній рівень вихованості дитини. У відносинах «батьки-вчителі» склалися теплі, дружні, відверті стосунки. Батьки є частими гостями у школі, приймають активну участь у позакласних заходах. Вони є постійними «спонсорами» ремонтних робіт у школі, обладнанні навчальних кабінетів (закупка горщиків для квітів, тюлі та ін.)
Учні школи є членами піонерської організації ЛОДГО «Лугарі». Кожного року вони поповнюються новими членами. Директор школи та класні керівники тісно співпрацюють з піонерською організацією.
Наші піонери у силу своїх можливостей приймають участь у районних заходах. Так у чемпіонаті з бігу ІІ місце у районі зайняла Яценко Наталя, ІІІ місця – Шовкопляс Андрій та Шовкопляс Лілія, ІІІ місце загальнокомандне в чемпіонаті району з бігу серед шкіл І-ІІ ступеня, 5 місце в обласному турнірі з міні-футболу у «Хто ти, майбутній олімпієць?»
Шовкопляс Андрій та Григоренко Дмитро – чемпіони області у складі районної команди з футболу серед учнів 2000/2002 року народження. А учениця 9-го класу Луганська Жанна зайняла ІІ місце в районній олімпіаді з англійської мови.
Чергування учнів по школі здійснюється учнями 9-го класу. Класний керівник встановив графік чергування і слідкує за порядком при чергуванні. Результати чергування оголошуються на шкільній лінійці, яка проходить щовівторка.
Гурткова робота у школі ведеться на належному рівні. У минулому році працювало 7 гуртків: «Танцювальний», «Музичні краплинки», та «Умілі рученята», «Умілі руки», «Клуб математиків», «Драматичний» та «Екологічний».
До гурткової роботи залучені учні з девіантною поведінкою.
Члени гуртка «Умілі рученята» приймали активну участь у шкільних та районних заходах: «Зимові фантазії».
На жаль, у цьому навчальному році районний відділ освіти не виділив нам годин для проведення гурткової роботи, позбавляючи цим учнів проявляти свої здібності за інтересами.
Контроль за виховною роботою та її методичним забезпеченням здійснює адміністрація школи. Вони відвідують класні години класних керівників, проводять діагностування рівня вихованості учнів та участі батьків в становленні системи виховної роботи, проводять засідання методобєднань класних керівників.
Читати статті про виховну роботу в Байдівській ЗОШ